Australië - Reisverslagen van Paul de Bruijn - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslagen van Paul de Bruijn - WaarBenJij.nu
Australië

Hee allemaal,

Bijna is het dan zover. 10 mei stap ik in het vliegtuig richting Australië. Ik vertrek dan vanaf Schiphol en zal daarna mijn eerste stop van 11 uur hebben op Taipei (Taiwan.) Hierna wordt mijn reis voortgezet naar Sydney. Ik land hier maandag 12 mei in de ochtend (lokale tijd.) Als ik eenmaal het vliegtuig uitgestapt ben ga ik eerst opzoek naar een bar voor een stevig bak koffie. Waarna ik opzoek ga naar mijn grote vriend Thijs die dan al 6 maanden in Australië zit en waar mee ik samen de eerste maand ga reizen. Hoe ik mijn reis verder voort ga zetten is nog niet helemaal bekend. Het is een groot land en ik hoop dan ook heel veel van het land te gaan zien en mee te maken.

Dit was mijn opening :P en mijn volgende bericht zal ik sturen vanuit een hangmat in Australië.

Groetjes,

Paul

Recente Reisverslagen:

22 September 2014

Love on the East Coast

09 Juni 2014

Sydney - Uluru

20 Mei 2014

Eerste week

28 April 2014

Vertrek
Paul

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2752

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Mei 2014 - 10 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: