Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Paul Bruijn - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Paul Bruijn - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

28 April 2014 | Nederland, Nederland

Hee allemaal,

Bijna is het dan zover. 10 mei stap ik in het vliegtuig richting Australië. Ik vertrek dan vanaf Schiphol en zal daarna mijn eerste stop van 11 uur hebben op Taipei (Taiwan.) Hierna wordt mijn reis voortgezet naar Sydney. Ik land hier maandag 12 mei in de ochtend (lokale tijd.) Als ik eenmaal het vliegtuig uitgestapt ben ga ik eerst opzoek naar een bar voor een stevig bak koffie. Waarna ik opzoek ga naar mijn grote vriend Thijs die dan al 6 maanden in Australië zit en waar mee ik samen de eerste maand ga reizen. Hoe ik mijn reis verder voort ga zetten is nog niet helemaal bekend. Het is een groot land en ik hoop dan ook heel veel van het land te gaan zien en mee te maken.

Dit was mijn opening :P en mijn volgende bericht zal ik sturen vanuit een hangmat in Australië.

Groetjes,

Paul


  • 28 April 2014 - 15:11

    Marianne:

    Nog even in Nederland, geniet maar van al het comfort wat nog tot je beschikking is daar mag je alles zelf doen.

  • 11 Mei 2014 - 18:19

    Stefanie:

    Ik denk dat je er al bent:-) ;-) Veel plezier!!

  • 11 Mei 2014 - 19:29

    Connie:

    Hoi Paul comfort zat in Australië hoor. Geniet van je prachtige reis. Geef thijs een knuffel van mij. Con xx

  • 11 Mei 2014 - 19:36

    Nicole:

    Heey paultje,
    Heel veel plezier in Australië en geef thijs een kus.
    Geniet er van en doe alles wat je van plan bent.
    Xx

  • 12 Mei 2014 - 20:38

    Maaike:

    Hallo Paul
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad.
    Ik denk dat je wel even het tijdverschil moet bij slapen.
    Ik wens je een goede start in dat verre land.
    Gr Maaike

  • 13 Mei 2014 - 14:00

    Jolanda:

    Hee Paultje, lig je al in je hangmat? We hebben elkaar niet meer gezien, maar heel veel plezier daar. We gaan je missen en zeker ninthe. Ze was net aan je gewend

  • 13 Mei 2014 - 18:36

    Annet:

    Hey Paul,

    Goede (lange) reis gehad....
    Ben benieuwd naar al je verhalen, have fun !!!!

    groetjes Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 2756

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Mei 2014 - 10 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: